Software voor RDF

Hallo,

Ik ben op zoek naar software voor het visualieren van RDF grafen.
Mijn klant komt met LODLive en yEd:
http://en.lodlive.it/
http://www.yworks.com/en/products_yed_about.html

Maar dit zit niet in Debian, en Yed is Java, of het werkt met OpenJDK is
dan maar weer de vraag.

Klant vraagt ook om Jena ARQ:
http://jena.apache.org/

Ook dat zit volgens mij niet in Debian, en ook daar weet ik niet of het
met OpenJDK werkt.

Is er hier iemand die meer weet van deze materie? Ik zou graag
alternatieven willen die in Debian zitten, of die zeker goed werken.

Gisteren geprobeerd Protege te installeren, maar dat gaf ook al veel
gedoe. http://protege.stanford.edu/
Gut, wat is er nog veel software die niet in Debian zit...

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.