Re: remote software installs

On 10-09-13 20:45, Paul van der Vlis wrote:

> Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet dat Puppet ook te gebruiken is
> voor Windows.

Ik wel. Het is niet ideaal.

Zie ook http://grep.be/blog/en/computer/code/screenscraping_sucks

Maar het is beter dan niets...

--
This end should point toward the ground if you want to go to space.

If it starts pointing toward space you are having a bad problem and you
will not go to space today.

  -- http://xkcd.com/1133/