Het kan beter WAS: fail2ban regex voor Dovecot

Op 2013-07-13 om 07:59 schreef Matijs van Zuijlen:

> Nee hoor, 'jij doet het altijd fout' is niet constructief.

Voor wat het waard is:
 Het constructieve zit in de uitnodiging om het beter te doen.

Verder las _ik_ er "van Paul van der Vlis zouden we beter mogen verwachten".
Maar ja, dat is wat _ik_ las.

> Ik zie geen reden waarom de initiële vraag altijd perfect gesteld moet worden.
> Dan zou deze list nog minder verkeer hebben dan hij nu al heeft. Kort, zakelijk,
> toelichten wat er mist lijkt me nog altijd de simpelste respons bij afwezigheid
> van perfectie.

     :-)

Het verzoek is om genoeg tijd te nemen om een vraag te stellen.
Dan wel het besef te hebben dat er meerdere mensen aan die vraag
tijd gaan besteden.

Mocht men deze mailinglist belangrijk vinden,
dan zal men daar invulling aan moeten geven.

Leven en laten leven