Re: Postfix e-mail NIET laten doorsturen

Op 2013-11-20 om 19:03 schreef Frans van Berckel:

> Geert,

Hallo Frans,
Hallo mailinglist,

> Zoiets als do-not-reply: /dev/null in /etc/aliases, bijvoorbeeld van ..
>
> http://www.serverwatch.com/columns/article.php/3844371/Forwarding-a-Postfix-Virtual-Alias-to-devnull.htm

Die oplossing zou aan de kant van "example.com" moeten gebeuren,
daar kan ik niet bij. Dat ik niet duidelijk in het probleem gemeld.

Het voorstel van Thijs ( http://lists.debian.org/debian-user-dutch/2013/11/msg00021.html )
ga ik verder uitwerken.

Leven en laten leven