Re: Postfix e-mail NIET laten doorsturen

Hi Geert,

Als ik je goed begrijp wil je dus email kunnen testen? Of wil je email
kunnen sturen aan een applicatie?

Voor dat eerst heb je geen Postfix nodig en kun je oa deze methode
hanteren: http://seancoates.com/blogs/mail-replacement----a-better-hack

Voor het email sturen naar een applicatie, zou je de applicatie een mail
adres kunnen geven en die via een imap/pop3 library in de applicatie
kunnen krijgen.

grtz
BjornW

--

met vriendelijke groet,
Bjorn Wijers

* b u r o b j o r n .nl *
digitaal vakmanschap | digital craftsmanship

Werkdagen:
Van maandag t/m donderdag vanaf 10:00
Vrijdag is voor experimenteren en eigen projecten.

Postbus 14145
3508 SE Utrecht
The Netherlands

tel: +31 6 49 74 78 70