Documenten verzenden vanuit LibreOffice

Hallo,

Ik ergerde me dat ik geen documenten kon verzenden vanuit LibreOffice,
vanuit OpenOffice was dat nooit een probleem.

Er opent een venster wat uiteindelijk van Evolution bleek te zijn.
Ik gebruik geen Evolution maar Icedove, het verzenden mislukt dan.

De oplossing bleek te vinden in LibreOffice: "extra | opties | Internet
| e-mail". Vul daar "/usr/lib/icedove/icedove" in en het werkt weer.

Dit is een bug die in 3.6.3~rc1-1 gerepareerd is, maar daar heb je
weinig aan als in backports en in Wheezy een oudere versie zit.