Re: Bestanden delen via NFS

On 19/09/12 19:36, Paul van der Vlis wrote:
> Ik kreeg nog een hint van Alexander Larsson van Redhat dat dit vroeger
> met "fam" kon maar ook dat de code slecht wordt onderhouden, en het maar
> de vraag is of het nog werkt. Fam lijkt in Debian te zitten, en daar ook
> wel onderhouden te worden:
> http://packages.debian.org/squeeze/fam

De laatste update van fam is ook in unstable uit 2010, dus onderhouden is een
groot woord. Er staan ook nog best wat bugs open.

Mogelijk wordt gamin marginaal beter onderhouden. Het was indertijd bedoeld als
verbeterde drop-in replacement voor fam, maar lijkt inmiddels ook behoorlijk
gestagneerd te zijn.

Overigens praat alleen GNOME 2 met fam, en GNOME 3 niet meer.

--
Matijs