Re: dovecot virtual users / exim4

Op 09-11-12 00:59, Hans van Kranenburg schreef:

> Debian gebruikt het standaard omdat het het standaard gebruikt (het is
> zo omdat het nou eenmaal zo is)

Er is ooit voor gekozen omdat er in de licentie van Postfix wat dingen
staan waar niet iedereen blij van wordt. Als ik me niet vergis dan staat
er in dat men het recht heeft code terug te trekken als blijkt dat er
patenten geschonden worden, iets in die richting.  Hier staat meer:
http://lists.debian.org/debian-legal/2004/05/msg00597.html

Zelf gebruik ik overigens al jaren Postfix.