Re: Flash filmpjes afspelen met OSS plugin

Matijs van Zuijlen schreef:

> De versie van Gnash in sid werkt prima met YouTube, echter veel minder
> prima met de meeste andere flash video's.

Hmm, inderdaad, dit werkt bijvoorbeeld allemaal niet:
http://www.dailymotion.com
http://video.yahoo.com/
http://www.hulu.com/
http://www.metacafe.com/
http://flowplayer.org/   (open source flashplayer)

Naast Youtube heb ik geen video-site gevonden die het doet. Het lijkt er
op alsof Gnash een Youtube-only truuk uithaalt.

Verder moet je bijvoorbeeld niet je muis over een video gaan bewegen bij
Youtube, want dan stopt hij gelijk.

De flash-site van de biologische groentehandel waar ik soms moet zijn
doet het wel (geen video, wel flash):  http://www.groentehandel.nl/

In Epiphany zag ik een uitbreiding die ervoor kan zorgen dat Youtube
gebruikmaakt van HTML5. Dat deed het wat krakkemiggig, wellicht kwamen
de problemen door de draadloze verbinding.

http://www.vandervlis.nl/