Re: Flash filmpjes afspelen met OSS plugin

On 10/18/2010 07:44 PM, Paul van der Vlis wrote:
herwin schreef:
Ik gebruik zelf gnash (wat vast een contractie is van gnu en flash).
Weliswaar in SID, maar zo te zien zit het ook in squeeze. Helaas is het
nog verre van perfect.

Maar werkt het ook met flash-video, zoals bijvoorbeeld op Youtube staat?

De laatste keer dat ik het bekeken had, deed het het niet. Als ik me
niet vergis had Youtube wat veranderd en heeft het wel gefunctioneerd.

De versie van Gnash in sid werkt prima met YouTube, echter veel minder prima met de meeste andere flash video's.

--
Matijs