Re: Flash filmpjes afspelen met OSS plugin

Paul van der Vlis schreef:

> Maar werkt het ook met flash-video, zoals bijvoorbeeld op Youtube staat?

Ha, het is me gelukt met Gnash en Iceweasel. Ik moest dit doen:
update-alternatives --config flash-mozilla.so
En dan kiezen voor Gnash.

Jammergenoeg is het nog niet gelukt met Epiphany, de browser die ik het
meest gebruik. Youtube zegt "an error occured, please try again later".

http://www.vandervlis.nl/