Re: X terminal klient vha RDP/ICA protokol

On Friday den 7. April 2006 16:54, Jonas Smedegaard wrote:
> Åh, undskyld. Du skrev jo tydeligt at det var klienten du havde.
>
> Hvad hedder din hardware, helt præcist?

Jeg det burde jeg måske have sagt med det samme. Det er en Amitech smartclient
1500. Den kører (ifølge Amitechs hjemmeside) Microsoft Windows® CE.NET 4.1

Jeg har den ikke stående hjemme.. Det er en demomodel som vi valgte at beholde
ude på mit arbejde. Vi har bare ikke rigtigt noget at bruge den til, så nu
står den bare og samler støv, derfor overvejer jeg at kapre den.

> Hvordan "se"? Kun forgæves Google-søgninger, manualer, eller kan den
> netboote men ikke starte X?

Jeg har ikke nærlæst manualen (den så noget tynd ud). Jeg så bare i
specifikationerne at de nævnte protokoller var understøttet.

Når nu det er amitech vi snakker om, så tror jeg der er god mulighed for at
det er en eller anden standard box, som de bare har klistret et logo på.

Anders

--
 - Debian GNU/Linux - KDE 3.5.1 - KMail 1.9.1 -