Re: Hukommelseforbrug

Adam Sjøgren wrote:
>>Så næsten hovedparten er optaget.
>

> Næh, omkring 14% er optaget.

Damn, det er et dårligt copy/paste, hvor hele min pointe falder til
jorden. Jeg kender htop, men selv dette havde ikke hjulpet mod
hastværk.
Jeg havde phpsysinfo/default installeret apache2 og der lå memory
helt oppe i toppen. Men på top-listen svarede forbruget ikke til de
 samlet processer. Men er det ligeledes bare at konstatere at det er
cache og lign.

Ingen bud angående kun de 896. 1 Gb RAM er næppe imponerende disse
dage, så spøjst at de ikke tager dette med.

/Lars