Re: Unstable pakker på Sarge

Onsdag den 28. december 2005 15:13 skrev Jonas Smedegaard:

> Det er noget snavs at pålægge legitime afsendere at gøre ekstra
> krumspring for at nå dig. Hvordan afbøder du vha. omtanke?

Nej, det er et valg man kan vælge. Jeg synes ikke at det er noget snavs,
selvom det er en ulempe. Jeg tror at de fleste er villige til at bære over
med skulle sende en mail een gang ekstra idet de også kender spam-svøben. For
mig er ulempen snarere at man nok mister nogle mails, men det gør man vel
også med andre systemer. Der er vel ingen perfekte systemer. Tmda's enkelthed
tiltaler mig ret meget.

Flemming