Re: OT: Re: Guide til debian sarge

Anders Breindahl wrote:

> Hmm. Jeg bryder mig ikke om, når man siger ``Red Hat Linux'', men kan
> se igennem fingre med det, i kraft af at Red Hat selv bidrager til at
> udbrede fejlen.
> Når så folk siger ``Debian Linux'', så frustreres jeg.

Tjekkede du: http://www.aboutdebian.com/about.htm

Jeg synes faktisk det meste af dokumentationen paa den site er af rimelig
god kvalitet (og nej, jeg har ikke laest alt igennem, men jeg tjekkede lige
DNS dokumentationen).

> På den anden side -- når guides ikke har forstået *navnet* på
> operativsystemet, så er de sjældent særligt seriøse.

Well - med mindre de goer det helt bevidst for IKKE at forvirre. Det er
stadig en religioes diskusion er det ikke?  Jeg har servere koerende hvor
der med garanti er mere Apache software end der er GNU software.  Saa
hvorfor GNU/Linux?  Det burde i det MINDSTE vaere:

Apache/BSD/GNU/Linux

Eller - maaske blot - ahem - 'Linux'?

--
Lars