OT: Re: Guide til debian sarge

On 2005-12-25  1931, Anders Ellenshøj Andersen wrote:
> http://www.aboutdebian.com

Hmm. Jeg bryder mig ikke om, når man siger ``Red Hat Linux'', men kan
se igennem fingre med det, i kraft af at Red Hat selv bidrager til at
udbrede fejlen.

Når så folk siger ``Debian Linux'', så frustreres jeg.

Ergo kan jeg ikke anbefale guiden: Hvis jeg anbefalede folk at bruge
den, ville jeg konstant skulle uddybe for dem, at operativsystemets navn er
ulig dets kernels.

På den anden side -- når guides ikke har forstået *navnet* på
operativsystemet, så er de sjældent særligt seriøse. Jeg stødte forleden
på en ``Linux hardening tips'', hvor man foresloges at sætte
``Linux-variablen TMOUT'' til det antal sekunder der går, inden Linux
logger èn ud. Det var moderat underholdende. :)

<rant off>
Anders Breindahl.