Re: Mere IMAP, mail filtre.

Morten Brix Pedersen <morten@mbrix.dk> writes:

> procmail er et fantastisk værktøj til at filtrere post. Jeg har aldrig

Der mangler et eller andet i den sætning. Gode bud kunne være:
Snasket, forfærdeligt eller endda elendigt.

Det bedste man kan sige om procmail er at man kan være næsten sikker
på at det altid er tilgængeligt - også selvom man får en konto hos en
anden systemadministrator.

Først og fremmest mangler jeg nok nogle ordentlige regulære udtryk,
eller i hvert fald en bedre mulighed for at opfange dele af et
match. Muligheden for at bruge \/ og få højresiden er ikke altid
nok. Og nogle substitutioner på variable ville også være nice, bare en
simpel s/-/./g ville ofte gøre underværker på maillister.

Ja, det kan gøres ved at kalde sed i ens regler, men det er noget snask.

</rant>

--
 Peter Makholm     |               Vi smider blade allesammen - hele tiden
 peter@makholm.net |                      som et konstant spirende efterår