Re: IDN domæner og post

Ja, det var faktisk det jeg mente, da din mailserver ikke kan se
ligheden mellem de 2 ting, ganske ligesom at du ogsaa skal bruge xn/
hvis du saetter en virtual host opn paa en webserver.
Saa det er helt sikkert derfor den rejector.

--
Mads N. Vestergaard | Freelance Webudvikler | http://timmy.dk
Personal: mnv@timmy.dk | Developer: mnv@php.net | Spam: madves@gmail.com