Re: IDN domæner og post

Du boer i foerste omgang soerge for at domaenet er tilmeldt som IDN
domaene(xn- navnet), og ikke bare ellenshøj.dk, det samme naar folk skal
sende mails til dig. Med mindre deres mail klient understoeter
oversaettelse af IDN navne, hvilket jeg har paa fornemmelsen de
faerreste goer endnu.

--
Mads N. Vestergaard | Freelance Webudvikler | http://timmy.dk
Personal: mnv@timmy.dk | Developer: mnv@php.net | Spam: madves@gmail.com