Re: GNU Ada/GNAT (til stable)

Jacob Sparre Andersen <sparre@nbi.dk> writes:

> "/etc/apt/sources.list", formoder jeg.

Selvfølgelig.

> "/etc/apt/preferences"?

Det må skyldes at det her tastatur er lavet af et software-firma fra
Redmond.

> Det kunne jeg ikke finde, men mon ikke det her dur:

Det fordi Peter har udvidet og omdøbt afsnittet, det er her:
http://cvs.linuxbog.dk/friheden/bog/debian-unstable.html

> # cat /etc/apt/preferences
> Explanation: see http://www.argon.org/~roderick/apt-pinning.html
> Package: *
> Pin: release o=Debian,a=stable
> Pin-Priority: 900
>
> Package: *
> Pin: release o=Debian,a=testing
> Pin-Priority: 400
>
> Package: *
> Pin: release o=Debian,a=unstable
> Pin-Priority: 300
>
> Package: *
> Pin: release o=Debian
> Pin-Priority: -1

Jeg kan ikke se nogen grund til at have en prioritet på unstable når du
ikke har unstable-kilder i sources.list, men ellers ser det rigtigt ud.

Huskede du at køre `apt-get update`?

.Henrik

--
Når man kører Linux er dette også en mulighed:
   Modeline  "912x684"    64.00 912 966 1104 1232 684 699 706 734