Re: Problemer med at afinstallere libxrender-dev

On Tue, 2003-10-21 at 21:42, Anders Ellenshøj Andersen wrote:

> Det kunne være der var nogen der vidste hvordan man fiksede det.

Afinstallér manuelt med dpkg og brug en passende --force option.

Eller prøv at undgå purge (i første omgang, ihvertfald).

Eller prøv simpelthen at afinstallere 2-3 gange, måske problemet løser
sig selv...

Men det er fortsat en fejl, så undlad ikke at få det ind på lystavlen
hos X Strike Force (Branden Robinson og co. der vedligeholder
libxrender).

> Det er allerede gjort fra anden side.

Så oplys fejlnummeret. Hvis nu nogen her på listen rent faktisk kunne
løse problemet kunne vi samtidigt sørge for at rapportere det til
Debian.

> Jeg har udfyldt en fejlrapport der
> verificerer denne rapport på mit system og vedhæftet den til den
> eksisterende.

Fint.

> Problemet er bare at fejlen er blevet vist er blevet lukket som
> værende unreproducable eller noget i den stil.

Hmm - hvis problemet ikke er løst så er det en fejl at lukke
fejlrapporten.

Brok dig - du har jo lige oplevet problemet, så det er jo ikke løst...