Re: Problemer med at afinstallere libxrender-dev

On Tuesday 21 October 2003 21:40, you wrote:

> Hvorfor skriver du det her?

Det kunne være der var nogen der vidste hvordan man fiksede det.

> Rapportér det som en fejl!

Det er allerede gjort fra anden side. Jeg har udfyldt en fejlrapport der
verificerer denne rapport på mit system og vedhæftet den til den
eksisterende. Problemet er bare at fejlen er blevet vist er blevet lukket som
værende unreproducable eller noget i den stil.

> Jeg vil anbefale at bruge programmet "reportbug" i Debian-pakken af
> samme navn - den hjælper til at lave en optimalt brugbar fejlrapport.

Kender det, bruger det.

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.4 on Debian GNU/Linux