Re: Java i Mozilla Firebird.

Jacob Emcken <jacob@emcken.dk> writes:

> Suns nye version af Java 1.4.2 virker med browsere der har brug for at
> plugins skal være kompilet med g++3.x
> Ellers er der også en gcc3.x version af Blackdowns Java.

Suns version er oversat med g++ 3.2. At gcc-projektet har skiftet
versionsnummer plejer at tyde på en ABI-ændring og jeg mindes også er
der i en eller anden annoncering stod at de blev nødt til at pille
lidt mere i C++ ABI'et.

Det svarer altså til problemerne mellem 3.1 og 3.2.

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 peter@makholm.net |     more important than one might think as there is a