Re: Java i Mozilla Firebird.

TRH <athas@frac.dk> writes:

> Jeg vil gerne vide om nogen at jer kunne fortælle mig hvordan man
> installerer Java-support i Mozilla-Firebird under Debian GNU/Linux.

Unstable? Jeg tror slet ikke at Firebird er i stable.

Jeg tror nok at svaret er at det gør man ikke. Firebird i unstable er
bygget med g++3.3 og det er vist ikke lige til at opdrive et
javaplugin der er bygget med g++3.3. For en gangs skyld er Debian
foran virkeligheden.

(Det var muligvis en anden mozillabaseret browser jeg lige har haft
samme problem med.)

Husk altid at skrive hvilken distribution (stable, testing, unstable) I
bruger eller endnu bedre den præcise version af en pakke I har
problemer med.

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 peter@makholm.net |     more important than one might think as there is a