Re: Hvorfor kan jeg ikke mounte noget som user

On Tue, 17 Jun 2003 10:27:00 +0200
Anders Ellenshøj Andersen <andersa@fys.ku.dk> wrote:

> Yes..

...og efter at du blev medlem af gruppen har du logget ud og ind igen?

> Asus:~> ls -l /dev/hdc

I /etc/fstab linker du ikke til /dev/hdc, men /dev/cdrom - check lige
den også!

> Asus:~> cat /etc/group | grep andersa

Følgende er simplere (som brugeren andersa):

  groups

> MVH Anders der fatter hat af debian lige nu..

Fatter du en hat så har du da fattet noget ;-)

 - Jonas

--
* Jonas Smedegaard - idealist og Internet-arkitekt
* Tlf.: +45 40843136  Website: http://dr.jones.dk/

 - Enden er nær: http://www.shibumi.org/eoti.htm