Hvorfor kan jeg ikke mounte noget som user

Jeg har følgende /etc/fstab

#
<pass>
/dev/hda1       /               ext3    errors=remount-ro               0
1
/dev/hda2       none            swap    sw                              0
0
proc            /proc           proc    defaults                        0
0
/dev/fd0        /floppy         auto    user,noauto                     0
0
/dev/cdrom      /cdrom          iso9660 ro,user,noauto,nohide           0
0

(Håber det kan læses... :)

Men når jeg skriver mount /cdrom som almindelig bruger så får jeg beskeden

Only superuser can use mount.

Hvad der?

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.2 on Debian GNU/Linux