Re: KDE i Debian

On Tue, 2003-06-10 at 02:09, Ole Kofoed Hansen wrote:
> Hvordan gør man egentlig på en Debian/testing, hvis man ønsker at køre KDE 3.1?
> Henter den fra et uofficielt repository? I så fald, hvor?
> Henter fra unstable?

Hent den fra unstable. Jeg kører selv testing/unstable og det virker
ganske fortræffeligt! Bruger egentlig ikke selv kde, men har den dog
installeret og min kæreste virker ganske tilfreds (ligesom de kammerater
jeg har hjulpet med at få et debian-kde system på samme må).

> Eller laver man den selv?

Som også Søren skriver er det nok en lidt stor mundfuld for de fleste..
:o)

--
Brian Stidsen <bristi13@bristi.dk>