Re: debconf3

Søren Boll Overgaard <boll@debian.org> writes:

> Jeg har lavet lidt research på priserne:
> Prisen tur-retur med ColorLine Hirtshals-Oslo: 830,- (incl. liggestol)
> Prisen tur-retur med StenaLine Frederikshavn-Oslo: 450,-

Min ene plan er som sagt at tage nattoget til Frederikshavn og færgen
derfra derop. Det skulle i så fald foregå natten til torsdag og
torsdag med. Hjemturen tror jeg nok fandt ud af ikke passede særlig
godt tog og færgemæssigt.

Min alternative plan er at tage Lynx København-Göteborg-Oslo, der er
en noget dyre tur, men jeg har ikke helt fået undersøgt priserne. Hvad
jeg umidelbart får ud af www.linx.se hedder det 700,- hver vej.

Säfflebussen København-Oslo er noget billigere, omkring 400 hver vej,
men jeg gider ikke at køre med bus.

--
 Peter Makholm     |    I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to
 peter@makholm.net |      me, to everyone, and may each of you fry in hell