Re: KDE i Debian

Hep,

On Tue, 2003-06-10 at 02:09, Ole Kofoed Hansen wrote:
> Hvordan gør man egentlig på en Debian/testing, hvis man ønsker at køre KDE 3.1?

Jeg vil tillade mig at gøre opmærksom på at testing ikke ligefrem er
bedste at køre. Der udgives ikke sikkerhedsopdateringer fra
security-teamet til testing, og opdateringer fra unstable tager mindst
10-12 dage om at propagere til testing, forudsat at alle
build-dependencies kan opfyldes.

> Henter den fra et uofficielt repository? I så fald, hvor?

Det ville nok være min tilgang til det.
http://www.apt-get.org er et godt bud. Du bør nok holde dig til
repositories på people.debian.org, for at være på den sikre side.
Alternativt kan det være at http://www.kde.org kan hjælpe?

> Henter fra unstable?

Vil næppe virke uden at du skal opgradere så meget at du reelt kører
unstable.

> Eller laver man den selv?

Også en mulighed, men KDE er mildest ikke sjov at kompilere.

--
Søren O.                                            ,''`.
                                                   : :' :