Accessos directes que han deixat de funcionar en actualitzar a bullseye

Bon dia llista

Tinc un problema amb alguns accessos directes. Miro d'explicar-me

Faig servir 10 escriptoris i, per moure'm àgilment entre ells, he definir uns accessos directes:

$  dconf dump /org/gnome/desktop/wm/keybindings/ | grep switch-to
switch-to-workspace-1=['<Super>1']
switch-to-workspace-10=['<Super>0']
switch-to-workspace-2=['<Super>2']
switch-to-workspace-3=['<Super>3']
switch-to-workspace-4=['<Super>4']
switch-to-workspace-5=['<Super>5']
switch-to-workspace-6=['<Super>6']
switch-to-workspace-7=['<Super>7']
switch-to-workspace-8=['<Super>8']
switch-to-workspace-9=['<Super>9']
Així, per exemple, per passar a l'escriptori 2 només haig de fer <Super> + 2.
De fa anys que em funcionen sense problemes, però en passar a Debian 11, hi ha alguns que han deixat de funcionar. Concretament els corresponents als escriptoris 7, 8 i 9.
He mirat de trobar possibles col·lisions amb aquesta combinació, sense èxit.
$  dconf dump /org/gnome/desktop/wm/keybindings/ | grep 9
move-to-corner-ne=['<Super>KP_9', '<Super>o']
move-to-workspace-9=['<Super><shift>9']
switch-to-workspace-9=['<Super>9']
També he provat en diferents equips i passa en tots ells
Us agrairia molt si em podeu orientar cap a on continuar cercant.
Mil gràcies per avançat
Moisès