Re: Accessos directes que han deixat de funcionar en actualitzar a bullseye

Bon dia a tothom,

Jo faig servir el cuc-llibreter amb Plasma-KDE, que te el kwin amb 20 escriptoris predefinits, habitualment treballo sols amb sis i no he tingut mai cap problema a l'hora d'assignar-los les dreceres ja que l'entorn gràfic m'avisa si tinc un conflicte  quan les assigno.

Ara mateix he activat tres escriptoris mes i els hi he assignat les dreceres Ctrl+[Número de l'escriptori] i tots nou em funcionen perfectament.

Crec que si hi ha un problema pot ser mes aviat del gnome.

--
Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com