(deb-cat) pkexec en comptes de gksudo

Bon dia,

Semblaria que el «pkexec» serviria per al mateix, però només em funciona si l'executo des d'una finestra de terminal:
$ pkexec nautilus

Si polso [Alt]+[F2] i executo la mateixa instrucció, em demana autenticació (bé) però el programa no s'obre. Tampoc no sé com veure els missatges del problema.
--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.