Re: congelació de Debian bookworm i BSP

+1

Les teves opcions son molt més clares, com a mínim pels parlants del
Principat oriental (no sé què tal els valencians, lleidatans o illencs)

El Fri, 9 Sep 2022 15:26:28 +0200
Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> va escriure:

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

"Donar exemple no és la principal manera d'influir sobre els altres; és
l'única manera" Albert Einstein

“Lluitarem contra el fort mentre siguem febles i contra nosaltres
mateixos quan siguem forts” Lluís Maria Xirinacs