Re: congelació de Debian bookworm i BSP

Parlant de traduccions, fa temps que molta gent em diu que les opcions de sortida del Gnome són confuses, i sovint els usuaris utilitzen assaig-i-error:

-> Apaga / Surt (desplegable)
----> Atura temporalment
----> Reinicia
----> Atura
----> Surt

Jo ho reemplaçaria tot per:

-> Surt (desplegable)
----> Posa en repòs
----> Reinicia
----> Apaga
----> Tanca sessió

Narcis Garcia

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.
El 5/9/22 a les 7:22, Àlex ha escrit:
Bones

Per trobar-nos, si és un dissabte puc preguntar a centres cívics si ens deixen un espai. A prop de casa tinc els Lluïsos d'Horta, el Centre Cívic Mates i Ramis, i d'altres llocs amb espai. Si és en diumenge ens podem trobar a Can Masdeu.

Coses que se m'acudeixen si a la trobada intentem millorar la traducció al català:

 * Fer un taller de traduccions. Podríem fins i tot contactar amb la gent de Softcatalà, que porten el tema molt per la mà.

 * Mentrestant, fixar-nos en els programes que fem servir i prendre nota sobre els termes que ens semblin que no estan prou bé traduïts.

Salutacions

El 28/6/22 a les 20:53, Carles Pina i Estany ha escrit:
Hola,