Re: Debian 11 estable en poques hores

On Sat, 2 Oct 2021 at 20:40, Eduard Selma <selma@tinet.cat> wrote:
El 2/10/21 a les 17:20, Narcis Garcia ha escrit:
> El 2/10/21 a les 11:33, Ernest Adrogué ha escrit:

+ 1 altre a favor de les 3 lletres (GEN, FEB, MAR, ABR, MAI, JUN, JUL,
AGO, SET, OCT, NOV i DES). Com als datadors de goma. Tan difícil és?

He consultat una publicació que és força útil

https://llengua.gencat.cat/web/.content/documents/publicacions/btpl/arxius/28-btpl-abreviacions.pdf

i he descobert que, a més de les abreviacions de mes, n'indiquen símbols de dues lletres:

GN, FB, MÇ, AB, MG, JN, JL, AG, ST, OC, NV, DS

i de llargada fixa! Potser es podrien usar aquestos?

        Salut i codi lliure,

                Eduard Selma.

Salutacions...Josep