Re: Debian 11 estable en poques hores

El 2/10/21 a les 17:20, Narcis Garcia ha escrit:
El 2/10/21 a les 11:33, Ernest Adrogué ha escrit:
2021-09-14, 20:52 (+0200); Joan Montané escriu:
Què vull dir amb això?
Debian és molt més que el terminal.
Canviar les abreviatures dels mesos a «ls» afecta a tot el sistema.

A quin altre lloc s'utilitzen els mesos de l'any en format abreviat?
Algun programa d'interfície gràfica en concret?  Jo no n'he trobat cap.
Que jo sàpiga, aquest format només té sentit en programes de terminal de
text, on l'espai és limitat.  I en un context on hi ha una limitació
d'espai, no és desitjable malgastar aquest espai amb preposicions i
puntuació innecessària.  Tres caràcters per identificar el mes de l'any
és suficient i adequat, i evita els previsibles problemes de falta
d'alineació.  És el que fan tots els altres idiomes.  Algun altre idioma
utilitza abreviatures de mes de llargada variable?

+ 1 altre a favor de les 3 lletres (GEN, FEB, MAR, ABR, MAI, JUN, JUL, AGO, SET, OCT, NOV i DES). Com als datadors de goma. Tan difícil és?

	Salut i codi lliure,

		Eduard Selma.