Re: Debian 11 estable en poques hores

El Thu, 19 Aug 2021 22:55:06 +0200
Eduard Selma <selma@tinet.cat> va escriure:

> El 18/8/21 a les 18:12, Narcís Garcia ha escrit:

> - Segurament, i celebro que sigui així, perquè sempre havia fet la
> instal·lació en mode text, ràpid, flexible i clar. Però resulta que,
> sense haver afegit nou maquinari, l'instal·lador es queixava de no
> tenir els controladors de firmware privatius (rt2561.bin i
> rt8168e-3.fw) i es negava a continuar. Inserint un segon USB (la
> instal·lació també la feia des de USB, crec que no usava DVD des de
> Stretch) amb els controladors privatius, no el trobava. Per tant,
> vaig baixar un debian-install_live amb firmware no lliure, que es va
> [...]

Hi ha una versió d'instal·lador de debian amb els controladors
privatius... És molt més còmoda que no pas haver d'usar un USB, etc.

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

"Donar exemple no és la principal manera de influir sobre els altres;
es la única manera" Albert Einstein

“Lluitarem contra el fort mentre siguem febles i contra nosaltres
mateixos quan siguem forts” Lluís Maria Xirinacs