Re: privacitat / seguretat

De fet la web no recomana Firefox :-) La web està pensada per donar
alternatives millors a X.

Per exemple, Firefox està posada com a alternativa millor a
Chrome/Safari/Edge, juntament amb Tor Browser:

https://privacitat.calbasi.net/chromeedgesafari

Però quan vas a la Fitxe de Firefox, hi ha proposades alternatives
millors:

https://privacitat.calbasi.net/firefox

De fet, si vas a la fitxa de Gmail et proposa, per exemple, Protonmail.
I quan vas a la de Protonmail, et posa la de Protonmail via Tor.

De la mateixa manera, es podria proposar, per la gent que usa Firefox,
un tweak, un canvi de configuració, l'us d'una extensió...

Penseu que la web està creada per ser col·laborativa, o sigui que
valtros mateixos podeu incorporar alternatives millors a el que sigui
:-p

I també està pensada perquè els usuaris no tecnològics vegin primer
preguntes bàsiques com "uses gmail? uses whatsapp?" i tinguin
recomanacions a aquests usos més bàsics... Només quan avances i respons
més preguntes, perquè les bàsiques les tens amortitzades, la web et
pregunta coses més específiques: uses Debian? Uses QUBES? Uses la
xarxa Tor?

El Tue, 14 Sep 2021 21:17:58 +0200
Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> va escriure:

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

"Donar exemple no és la principal manera de influir sobre els altres;
es la única manera" Albert Einstein

“Lluitarem contra el fort mentre siguem febles i contra nosaltres
mateixos quan siguem forts” Lluís Maria Xirinacs