Re: privacitat / seguretat

El problema de recomanar Mozilla Firefox, és, en el context d'aquesta
llista, que la configuració predeterminada que porta el paquet no
segueix el principi de «seguretat per defecte».
Deixa una mica que desitjar el predefinit de «convidar» a registrar-se
amb la central de Mozilla i d'enviar totes les cerques i allò que
tecleges a la barra d'adreces a l'empresa Google.

Narcís.

El 14/9/21 a les 10:02, Joan ha escrit:

--