Re: privacitat / seguretat - Webkit/Blink

Hi havia repositori APT del projecte Iridium, però el van deixar de
mantenir. Hi ha oferiments per a reprendre-ho, però falta que publiquin
la recepta d'empaquetat.

Jo el què faig és empaquetar-me un .deb pel meu compte.

El 17/9/21 a les 11:57, Joan ha escrit:

--