Re: Validacions de formularis PDF per internet

Bones,

El 18/2/21 a les 13:39, Toni Mas Soler ha escrit:
> Interessantíssim. Haurem d'instal·lar-nos l'Okular.

intentaré fer el backport quan surti per bullseye.

> Comentar-vos que amb el problema amb els DNIe m'hi vaig trobar a l'estiu
> passat: quan la DGP va decidir canviar el certificat.
> Jo utilitzo el OpenSC (prefeixo les biblioteques que ofereix aquest a la
> proporcionada per la DGP, que fins on jo sé no he sabut trobar-ne mai el
> font). Així no em cal descarregar-me res del web dnielectronico.es

El driver del DNIe és opensource i està a github. Jo no patiria. Però,
per exemple, per la targeta de la UPC cal el driver privatiu de gemalto.

> Ja a l'estiu altres usuaris es van adonar del problema i es va donar
> solució. En mig mes ja tornava a funcionar amb la nova versió dels
> DNIes, tant la autenticació per DNIe (que tinc configurada per fer login
> a la màquina per la família) com l'autofirma, libreoffice, etc.

Uau, si us plau explica la solució. Jo crec que l'autofirma amb els
certificats de la DGP no funciona en GNU/Linux ni en MacOS. Si a tu et
funciona, com ho has fet?

I el login? com ho has fet? Pot fer una píndola explicat-ho? Com lligues
el id de l'usuari amb el dni (o el que sigui?

Moltes gràcies,

Leopold

> Salutacions,
>
> Toni Mas
> GPG 3F42A21D84D7E950
>
> Sent with ProtonMail <https://protonmail.com> Secure Email.

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia