Re: Validacions de formularis PDF per internet

El dijous, 18 de febrer de 2021, a les 17:29:02 CET, Leopold Palomo-Avellaneda
va escriure:
> Bones,
>
> El 18/2/21 a les 13:39, Toni Mas Soler ha escrit:
>
> Uau, si us plau explica la solució. Jo crec que l'autofirma amb els
> certificats de la DGP no funciona en GNU/Linux ni en MacOS. Si a tu et
> funciona, com ho has fet?
>
> I el login? com ho has fet? Pot fer una píndola explicat-ho? Com lligues
> el id de l'usuari amb el dni (o el que sigui?

Des del desconeixement, interpreto que això del login deu funcionar si fa no
fa com el tema de fer el login amb una clay Yubikey o similar: dins del
dispositiu hi ha un certificat i tu has d'instruir el sistema PAM per tal que
permeti el login quan detecta el dispositiu inserit amb el certificat correcte.

La cosa funciona, però em fa una mica de iuiu la possibilitat de quedar-me
sense poder entrar al sistema si cometo alguna errada de configuració (o m'he
deixat la yubikey (o el DNIe)).

--
Cordialment,
Orestes Mas