Re: Instal·lacuó IDCAT

Aquesta extensió, si no m'equicoco, et serveix per exemple per importar
el certificat amb el navegador. Si vas a l'apartat de seguretat del
Firefox, per exemple, voràs que hi ha un subapartat de certificats, i
allà una pestanya de certificats personals a on et permet
importar-los...

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Wed, 17 Feb 2021 13:44:57 +0100
Eduard Selma <selma@tinet.cat> va escriure: