Re: [OT] Sector laboral - Us de Debian/Software Lliure

El 1/2/21 a les 1:21, Mònica Ramírez Arceda ha escrit:
> [a coneguts]
>
> Fa molt i molt temps, era un corcó amb tothom perquè es passés a
> GNU/Linux i em vaig emportar alguna que altra decepció quan la gent o se
> t'enfavdava perquè no tenia el que volia o bé, després del gran esforç,
> al cap de dos dies tornava enrera. Ara la tàctica és diferent:
>
>  - Mònica, m'ajudes amb temes informàtics?
>
>  - Sí, i tant!
>
>  - És que tnic Windows i...
>
>  - Jo d'això no en sé. Si algun dia vols usar GNU/Liunx aquí estaré,
> encantada d'ajudar-te.

La meva ràtio d'èxit també té molt a veure amb què quasi no vaig al
darrere de ningú, sinó que faig les instal·lacions quan em demanen
solucions a un problema. Aleshores, és molt més difícil rebutjar una
solució que no pas una curiositat o utopia misteriosa.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't