Re: [OT] Sector laboral - Ús de Debian/Software Lliure

Fa segles que no escric a la llista! Però em sumo a l'enquesta:

[a casa]

Uso Debian Testing amb Gnome.

[a coneguts]

Fa molt i molt temps, era un corcó amb tothom perquè es passés a
GNU/Linux i em vaig emportar alguna que altra decepció quan la gent o se
t'enfavdava perquè no tenia el que volia o bé, després del gran esforç,
al cap de dos dies tornava enrera. Ara la tàctica és diferent:

 - Mònica, m'ajudes amb temes informàtics?

 - Sí, i tant!

 - És que tnic Windows i...

 - Jo d'això no en sé. Si algun dia vols usar GNU/Liunx aquí estaré,
encantada d'ajudar-te.

[a la feina]

Durant molts anys vaig ser professora d'FP i vaig usar Debian/Fedora
gairebé sempre.

Després vaig estar treballant uns anys a un sindicat (com a delegada
sindical, però fent fonamentalment tasques informàtiques) on també vam
migrar gairebé tots els ordinadors a Debian amb Cinnamon. Els que no vam
migrar eren aquells que els seus usuaris necessitaven algun programari
específic, tot i que volíem estudiar si en un futur podríem migrar-los
també. La web es va refer amb Django i el servidor on s'hostatjava el
mantenia conjuntament amb l'ajuda d'una empresa i era Debian també.

Ara farà uns mesos he deixat Ensenyament i estic treballant per a una
empresa. Programo amb Django i altres tecnologies lliures i com que tot
el treball és en remot doncs uso el meu ordinador personal amb el que em
va millor (o sigui la Debian Testing que he dit abans :-) )

Salut!