Re: (deb-cat) Punt d'acces Wifi per a clients Debian

El 18/8/21 a les 18:21, papapep ha escrit:

> Hola,
>
> Mai havia provat aquesta funcionalitat, però al treure tu el tema ho he
> provat entre 2 Debian 11 i m'ha funcionat sense més complicació.
> He vist que adjudica un xifrat WPA, demana una contrasenya i res més. No
> sé si es pot remenar, però no ho he fet.
> He obert l'altra màquina, li he dit que es connectés a la SSID del
> primer i ha funcionat directament.

Avui també he tingut oportunitat de provar amb portàtils amb Debian 11,
i semblaria que a Bullseye alguna cosa s'ha resolt sobre això: Un client
amb Debian 10 es connecta bé a un punt d'accés amb Debian 11.
De manera que es deu haver d'aplicar el remei que proposa Josep
Lladonosa a les màquines amb Debian 9 i Debian 10.

--