debian 11 webdav lent

Hola,
Mica en mica vaig migrant a debian 11 i em vaig trobant algunes
tonterietes com per exemple el de l'assumpte.

Totes les màquines que he upgradejat a debian 11 (instal·lació des de
0) em trobo que la unitat de xarxa muntada amb webdav (nextcloud) el
llistat dels documents dels directoris és molt lenta. A la mateixa
xarxa hi tinc un parell de màquines amb debian 10 i el llistat del
contingut dels directoris és més àgil.

Tan a les màquines com debian 10, com les de debian 11, estic
utilitzant l'entorn d'escriptori cinnamon (gnome + nautilus).

He provat de canviar els DNS de les màquines amb debian 11 i també
passa el mateix.

Alguna idea d'on mirar què és el què està passant? algú més s'hi ha trobat?

Moltes gràcies

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Xirinacs)
<°((( ><