Re: (deb-cat) Alentiment de processos amb les hores i els dies

El 19/8/21 a les 11:59, Ernest Adrogué ha escrit:
> 2021-08-18, 17:37 (+0200); Narcis Garcia escriu:

> Has comprovat l'ús de memòria, cpus, discs, i freqüència del rellotge?
>
> Aquestes serien les primeres coses que miraria... i òbviament la sortida
> de dmesg.
Sí, porto més de 2 anys comprovant tot això, i també provant a canviar
placa base, CPU, RAM.
Algú altre treballa amb Debian en ordinadors amb CPU+gràfics Intel? Ha
provat a treballar diàriament sense aturar l'ordinador?

--