Re: [OT] Sector laboral - Us de Debian/Software Lliure

El 1/2/21 a les 10:28, Àlex ha escrit:
> El 1/2/21 a les 8:38, Narcis Garcia ha escrit:

> Jo els pocs cops que haig de posar a punt un Windows és a condició de
> que creo una partició amb Linux per que si els torna a fallar el Windows
> puguin arrencar amb ella. Normalment la gent que els hi fet acaben
> treballant amb Linux per que és igual de senzill però més ràpid
> (escollint un escriptori amb un bon equilibri entre funcionalitat,
> facilitat d'us i lleugeresa).
>
> Per mi el secret més gran d'èxit és escoltar bé que necessita
> l'usuari/a, i ensenyar a instal.lar-ho. Vinc d'entorns on les persones
> [...]

Jo fa anys fracassava sistemàticament amb les instal·lacions duals.
L'usuari provava el sistema GNU durant un dia, i a la primera que tenia
pressa per a fer una gestió, anava cap a «allò més conegut». Ja només
els preocupava que el GRUB funcionés bé per a poder triar Windows en
arrencar.
Aleshores, quasi ningú que tingués Windows obert no reiniciava
l'ordinador expressament per a acudir a GNU/Linux.

Amb les màquines virtuals vaig deixar lluny aquest dilema: Ja tens
GNU/Linux en marxa i a pantalla completa, dins el qual fas servir
Windows en una finestra només per a tasques puntuals.