Re: Píndoles de DebianCat

Bones,

No sé si al salsa han activat la funcionalitat de Gitlab Pages, que permet publicar webs estatiques executant un generator de contingut des de la pipeline (hugo, mkdocs, gitbook, pelican, etc.) per publicar-ne el contingut. Estaria bé fer una pipeline que permeti publicar les pindoles en un format més accessible, amb buscador, o classificaded per data de publicació.

Sino també es pot activar el wiki del projecte, però em sembla una solució massa redundant per un repositori de documentació.

Salut
--

R. Sicart Rams